Zasady delegowania pracowników – gdzie szukać odpowiednich informacji?

Mnóstwo firm w (ciągu|przeciągu} roku deleguje swoich pracowników. Bardzo często są to wyjazdy w celu załatwienia ważnych spraw biznesowych, spotkań z interesantem, negocjacji lub innych ważnych spraw. Jeżeli sam wyjazd służbowy jest jedynie kilku dniowy nie stanowi on problemu dla pracodawcy. Jeśli jednak chcemy delegować swoich pracowników do innego państwa przynależnego do Unii Europejskiej na dłuższy okres czasu musimy znać wszelkie przepisy z tym związane. Wszelkiego rodzaju przepisy dotyczące nie tylko samej delegacji ale również warunków ubezpieczenia, płatności za dokonaną pracę, urlopu i innych istotnych kwestii określa nam prawo europejskie jak i sama Unia do której Polska przynależy. Zatem by delegować swoich pracowników na dłuższy czas powinno się znać wszystkie ważne przepisy które nas obowiązują. By dowiedzieć się wszystkich potrzebnych wiadomości warto wybrać się na organizowane konferencje, spotkania związane właśnie z tą tematyka dyrektywa 2014/67/UE. Mają one na celu uświadomienie i kształcenie pracodawców co powinno się wiedzieć przed samym delegowaniem swoich pracowników.